Vaša korpa

/
Terms and conditions
  • Uslovi korišćenja usluge

Opšti uslovi kupovine na Siam.rs onlajn prodavnici

Siam.rs Internet prodavnica (u daljem tekstu: Siam Cosmetics) nudi kupcima mogućnost onlajn kupovine, odnosno lak i jednostavan odabir proizvoda i kreiranje naloga za kupovinu, bezbedno onlajn plaćanje platnim karticama preko banke i dostavu naručenih artikala na bilo koju adresu. u Srbiji koju kupac unese prilikom kupovine. Siam.rs je registrovana i posluje u okviru preduzeća Tatiana Mozhilovskaia PR Beograd u skladu sa važećim zakonskim propisima u Republici Srbiji.

Informacije o sedištu kompanije:

                     Tatiana Mozhilovskaia PR Beograd

11160,Beograd,ul.Mirijevski venac 12, poseban deo G9 (Zvezdara)

Mbr: 67333128/PIB: 114113022

Banka Poštanska štedionica A.D. Beograd.

200-3752140101033-18 (RSD)

Delatnost: Trgovina na malo poštom ili putem interneta

Paleta proizvoda

U svom asortimanu Siam Cosmetics ima kozmetika sa Tajlanda. Asortiman proizvoda koji se prodaje putem interneta je u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima Republike Srbije. Svi proizvodi su originalni brend proizvodi koji se kupuju od proizvođača, uvoznika i veletrgovaca registrovanih na teritoriji Republike Srbije i poseduju važeću dozvolu za promet u Republici Srbiji.

Svi proizvodi iz asortimana prikazani su u odgovarajućim kategorijama, pri čemu se isti proizvod može prikazati u više kategorija. Pogledajte kategorije proizvoda.

Siam Cosmetics samostalno odlučuje o asortimanu proizvoda i može ga menjati bez prethodne najave i/ili naknadnog obaveštavanja kupaca. Kupci su dobrodošli sa predlozima za proširenje i unapređenje asortimana.

Prikaz proizvoda

Slika

Slika proizvoda postavljena je u svrhu ilustracije proizvoda. Slike proizvoda se ažuriraju u skladu sa promenama u ambalaži i dizajnu samih proizvoda, ali se može desiti da ponekad ne odgovaraju u potpunosti dizajnu ambalaže proizvoda koji je u ponudi i poslat kupcu.

Dodatne informacije o proizvodu

Detaljnije informacije o proizvodu, sadržaju, sastavu, nameni i druge informacije date su u tekstu na stranici samog proizvoda. Sve informacije o proizvodima, uključujući opis proizvoda, namenu, uputstva za upotrebu, sadržaj, sastav, efekte i slično preuzete su sa pakovanja i deklaracija proizvoda, iz uputstva sadržanih na pakovanju proizvoda, kao i iz drugih priloženih dokumenata i/ ili objavio proizvođač. uvoznik ili distributer. Iako nam je cilj da sve informacije budu tačne, potpune i ažurne, može doći do tekstualnih grešaka. Hiper ne preuzima nikakvu pravnu odgovornost za bilo koji događaj koji može nastati kao rezultat bilo koje od tih informacija koje nisu tačne. Kupac je dužan da po prijemu proizvoda proveri sve podatke na samom pakovanju proizvoda i u uputstvima koja se nalaze na pakovanju proizvoda.

Cena

Prikazana cena svakog proizvoda je u dinarima i uključuje PDV. U slučaju sniženja cene proizvoda iskazuje se prethodna cena proizvoda koja je precrtana, kao i nova cena koja važi.

Cene svih proizvoda se formiraju i menjaju u skladu sa poslovnom politikom, bez obaveze prethodne najave.

Ukoliko to nije posebno navedeno na stranici proizvoda, sniženje cene proizvoda važi do kraja tekućeg meseca ili do rasprodaje predviđenih zaliha proizvoda.

S obzirom da trenutak potvrde kupovine može biti nekoliko dana nakon dodavanja proizvoda u korpu, cene svih proizvoda koji su dodati u korpu se ažuriraju u trenutku potvrde kupovine, tako da konačna cena koja će biti obračunata uvek mora proverite u specifikaciji prilikom potvrde kupovine.

Za određene proizvode dostupna je posebna, povoljnija cena po kojoj registrovani kupci mogu kupiti proizvode. Ako artikal ima nižu cenu za registrovane kupce, ova cena se prikazuje u polju za cenu kada se kupac prijavi na svoj nalog. Prijavite se na svoj nalog pre nego što počnete da kupujete i sve važeće cene za registrovane kupce biće prikazane na ekranu.

Ocene kupaca

—–Na stranici proizvoda svim posetiocima je dozvoljeno da unesu svoje iskustvo ili mišljenje o proizvodu. Ocene/komentari se mogu uneti kao registrovani kupci ili kao posetioci, pri čemu se ovi komentari uvek objavljuju samo sa ličnim podacima koje unese kupac ili posetilac, čak i ako je kupac registrovan, a drugi podaci nisu prikazani u komentarima. Ukoliko komentar unese registrovani kupac, moguće je naknadno zahtevati ispravku, dodavanje ili brisanje komentara. Ukoliko je komentar uneo posetilac, nije moguće da posetilac naknadno zahteva ispravku, izmenu ili brisanje komentara.

Svi komentari, bilo da su ih uneli registrovani kupci ili posetioci, prolaze kroz proveru sadržaja pre objavljivanja i pojavljuju se na samoj stranici nakon provere, najkasnije nakon 24 sata. Provera i izbor sadržaja se ne vrši samo na osnovu ocene proizvoda, svaka obrazložena ocena, čak i ona nezadovoljavajuća, biće objavljena. Hiper zadržava pravo da neke od komentara ne objavi ili da ih objavi sa manjim ispravkama koje ne menjaju suštinu samog komentara u slučaju da krše svrhu kojoj su namenjeni, a posebno: komentare uvredljivog sadržaja; komentare koji direktno promovišu proizvode koji nisu u našoj ponudi; komentari koji daju krajnje neargumentovano lošu ocenu i nemamo potvrdu da je proizvod zaista korišćen; pitanja, komentare i drugi sadržaj koji ne opisuje ocenu i/ili iskustvo sa određenim proizvodom

Unos podataka za isporuku i registraciju (otvaranje naloga)

Prilikom potvrde kupovine, kupci moraju da unesu tačne podatke za dostavu pošiljke: ime i prezime, adresu, kontakt telefon na koji se mogu javiti i e-mail. U slučaju potrebe za povećanom diskrecijom, kontaktirajte nas na bilo koji od sledećih načina za pomoć: Kontaktirajte

Prilikom unosa podataka kupci mogu da izaberu opciju kupovine bez registracije (otvaranje naloga) ili mogu da izaberu opciju registracije naloga. U slučaju izbora za registraciju naloga, kupac kreira lozinku pomoću koje ubuduće može pristupiti svom nalogu, koji se kreira prilikom registracije.

Registrovani korisnici imaju dodatne pogodnosti:

Svi podaci o adresi se čuvaju, mogu se lako menjati i ažurirati, a prilikom ponovne kupovine, kupci se samo prijavljuju na svoj nalog, a adresa i kontakt podaci se automatski unose u novu porudžbinu.

Mogu da vidim informacije o mojim prethodnim kupovinama

Oni mogu izabrati opciju da dobijaju periodične informacije o posebnim promocijama, sniženjima cena i pogodnostima kupovine na svoju e-poštu;

——

Određene proizvode mogu kupiti po posebnim, povoljnijim cenama

Kupovina je moguća i bez registracije. Prilikom kupovine bez registracije, kupac unosi samo podatke neophodne kako bi porudžbina mogla da bude isporučena: ime i prezime, adresa, e-mail adresa, kontakt telefon. Ako se izabere ova opcija, kupac mora ponovo da unese potrebne podatke prilikom sledeće kupovine. Takođe, kupac ne može da vidi istoriju svojih kupovina, niti može da ostvari neke dodatne pogodnosti namenjene samo registrovanim kupcima.

Svi podaci o klijentima se prikupljaju, čuvaju i obrađuju u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Plaćanje

Kupci mogu da plate na sledeće načine:

plaćanje platnim karticama na mreži;

plaćanje u gotovini prilikom preuzimanja pošiljke u maksimalnom iznosu do 25.000 dinara (za prvu kupovinu) i

uplata na račun (e-banking ili bankovni/poštanski nalog)

Plaćanje platnim karticama Dina, Maestro, Visa, MasterCard i UnionPay se realizuje u saradnji sa Banka Poštanska štedionica A.D. Beograd.

 i vrši se na posebnoj stranici jednostavnim unosom podataka sa Vaše platne kartice. Nakon što unesete podatke o kartici i potvrdite uplatu, banka autorizuje transakciju i vaša porudžbina je odobrena i u procesu pripreme za isporuku. Cena dostave je uključena u ukupan račun koji plaćate i nema dodatnog plaćanja prilikom preuzimanja pošiljke.

Ukoliko napravite bilo kakvu grešku prilikom plaćanja karticom ili niste sigurni da li je transakcija uspela, možete nas kontaktirati na e-mail: Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Siam Cosmetics je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro načini plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca izvršiti refundaciju sredstava na račun korisnika kartice.

Tokom plaćanja karticom putem interneta, podaci o kartici unose se na sigurnoj stranici banke. Bezbednost podataka tokom plaćanja karticom garantuje procesor kartica na čijim stranicama se odvija ceo proces plaćanja. U nijednom trenutku kompanija Siam Cosmetics niti Banka Poštanska štedionica A.D. Beograd, koja omogućava prihvatanje platnih kartica u ime kompanije Siam Cosmetics, nemaju pristup vašim podacima o platnoj kartici.

Bezbednost podataka tokom kupovine garantuje procesor kartica, Banka Poštanska štedionica A.D. Beograd, i ceo proces plaćanja se odvija na stranicama banke. U nijednom trenutku detalji o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Feedback

U slučaju povraćaja novca kupcu koji je porudžbinu platio u gotovini prilikom isporuke ili uplatom na račun prodavca, Siam Cosmetics će vratiti novac uplatom na tekući račun koji je kupac obezbedio, u najkraćem mogućem roku, u razumnom roku. vreme, a najkasnije u roku od 7 dana.

Zaštita privatnosti korisnika

Prikupljanje, obrada i čuvanje podataka o kupcima vrši se u skladu sa važećom zakonskom regulativom (Zakon o zaštiti podataka o ličnosti). Prilikom registracije kupaca moraju se uneti samo neophodni, osnovni podaci o klijentima i podaci neophodni za uspešno sprovođenje naše usluge. Dodatne podatke potrebne za bolje informisanje kupaca i kreiranje posebnih, prilagođenih ponuda kupci opciono unose. Korisnici mogu u bilo kom trenutku da izmene ili obrišu neke od podataka koje su uneli ili da zahtevaju brisanje svih ličnih podataka koje su uneli i koji se čuvaju u našem sistemu. Svi podaci o kupcima i porudžbinama se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ovi podaci potrebni za obavljanje posla. Svi zaposleni, kao i poslovni partneri kojima su ovi podaci dostupni zbog obavljanja posla, odgovorni su za poštovanje principa zaštite privatnosti.

Odgovorno lice za zaštitu podataka o kupcima je Tatiana Mozhilovskaia
Kontakt:
info@siam.rs
0 63 7547 494 (WhatsApp,Telegram)

Zaštita poverljivih podataka o transakcijama

Prilikom unosa podataka o platnim karticama, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenom (šifrovanom) obliku korišćenjem SSL protokola i PKI sistema, kao najsavremenije kriptografske tehnologije. Tako da se ceo proces plaćanja obavlja na sajtu banke. Informacije o platnoj kartici nisu dostupne našem sistemu u bilo kom trenutku, najbolje u roku od 24 sata od uplate kako bismo mogli da ispravimo grešku.

U skladu sa Ugovorom sa Banka Poštanska štedionica A.D. Beograd.

, procesorom platnih kartica, podaci o platnoj kartici koje je korisnik uneo prilikom plaćanja nisu dostupni našem sistemu.

Isporuka

Dostavljamo pakete u sva mesta u Srbiji kurirskim službama.

1. Redovna dostava: Cena dostave je 350  dinara za kompletnu kupovinu/pošiljku.

Cena od 350 dinara primenjuje se za bilo koju veličinu/težinu pošiljke, za sva mesta u Srbiji i obračunava se prilikom potvrde porudžbine, tako da je ukupan iznos na računu koji vidite prilikom potvrđivanja porudžbine iznos koji plaćate. Troškovi dostave se dodaju na iznos kupovine a faktura se plaća u ukupnom iznosu na jedan od načina koji izaberete (ukupan iznos karticom – onlajn, ukupan iznos gotovinom pri preuzimanju ili ukupan iznos uplatom na račun) i postoje nema dodatnih uplata koje nisu prikazane na specifikaciji koje ćete dobiti na e-mail nakon potvrde porudžbine.

2. Besplatna dostava: Besplatna isporuka za celokupnu kupovinu zarađuje se kupovinom bilo kog proizvoda koji zarađuje besplatnu dostavu.

Maksimalno vreme isporuke u skladu sa zakonskom regulativom je 30 dana, međutim za većinu proizvoda uobičajeno vreme isporuke je od 1 do 7 radnih dana od potvrde porudžbine. Procenjeno vreme isporuke je naznačeno za svaki proizvod na stranici proizvoda, a procenjeno vreme isporuke cele pošiljke je jednako najdužem roku isporuke pojedinačnih proizvoda u pošiljci. Ukoliko vam je potrebna dodatna potvrda datuma isporuke ili želite da odložite isporuku, kontaktirajte nas na e-mail: info@siam.rs

Isporuke se obično vrše između 8 i 16 časova. u skladu sa rasporedom kurirske službe, pa je potrebno uneti adresu na kojoj je moguće primiti pošiljku u tom periodu, kao i tačan kontakt telefon na kome je dostupno lice koje će primiti pošiljku.

Obaveštavanje kupaca o neisporuci ili delimičnoj isporuci

U slučaju nemogućnosti isporuke kompletne porudžbine, kada je ukupna vrednost proizvoda za kompletiranje manja od 30% ukupne vrednosti porudžbine, kupcu se isporučuje pošiljka sa raspoloživim proizvodima, uz umanjenje ukupan iznos za cenu proizvoda koji nisu isporučeni, a bez obaveznog prethodnog obaveštenja kupca o nepotpunosti narudžbine. Kupci svakako imaju pravo da otkažu kupovinu, što mogu da iskoriste ukoliko ne žele nepotpunu porudžbinu.

U slučaju nemogućnosti isporuke kompletne porudžbine ili dela proizvoda čija je vrednost veća od 30% ukupne vrednosti porudžbine, kao i u slučaju nemogućnosti isporuke pošiljke u roku od 10 radnih dana, kupac je obavesti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 7 radnih dana, radi eventualne izmene porudžbine, ugovorene delimične isporuke ili otkaza celokupne porudžbine. Kupac neće moći da bude obavešten ako je prilikom registracije ili kupovine uneo pogrešnu e-mail adresu, pogrešan kontakt telefon ili broj telefona koji je dugo bio nedostupan.

Ukupan iznos koji treba platiti je uvek iznos konačne fakture. Ukoliko je ovaj iznos manji od iznosa koji je kupac platio online karticom, nakon izdavanja računa naplaćuje se samo umanjeni iznos po fakturi, dok se razlika automatski otpušta. Ukoliko je kupac platio po predračunu, nakon izdavanja računa, razlika se vraća na račun kupca sa kojeg je platio, najkasnije u roku od 7 radnih dana. Ako je uplata izvršena sa šaltera banke, kupac će biti kontaktiran da pošalje broj tekućeg računa za uplatu.

Promena i otkazivanje porudžbine pre isporuke

Kupci mogu izmeniti ili potpuno otkazati porudžbinu u bilo kom trenutku nakon potvrde porudžbine do trenutka isporuke bez ikakvih dodatnih troškova. U zavisnosti od pošiljke, vrste isporuke i doba dana kada je porudžbina potvrđena, pošiljka se može poslati u roku od 1 sata do 72 sata (u slučaju vikenda), tako da je za bilo kakvu promenu ili otkazivanje najbolje kontaktirati nama u najkraćem mogućem roku putem mejla: info@siam.rs

Otkazivanje kupovine nakon otpreme / prijema pošiljke (Pravo na odustajanje od kupoprodajnog ugovora)

Kupci imaju pravo da odustanu od kupovine u bilo kom trenutku nakon otpreme i do 14 dana od momenta prijema pošiljke, bez navođenja razloga, u kom slučaju kupci snose troškove isporuke i vraćanja proizvoda, kao i trošak umanjenja vrednosti proizvoda u slučaju da su proizvodi raspakovani iz originalnog pakovanja, u iznosu koji je utvrđen nakon vraćanja proizvoda. U slučaju da proizvod nije raspakovan iz originalnog pakovanja, kupac dobija punu refundaciju cene vraćenog proizvoda.

Da bi ostvario pravo na odustajanje od kupovine, bez navođenja razloga, kupac mora poslati e-mail na info@siam.rs sa zahtevom

U slučaju otkazivanja kupovine nakon otpreme ili ne preuzimanja pošiljke od kurirske službe, kupac snosi troškove dostave i vraćanja pošiljke. U zavisnosti od načina plaćanja porudžbine, ovaj iznos se naplaćuje sa platne kartice, od uplaćenog iznosa ili se kupcu šalje poziv za plaćanje. Ukoliko kupac ima neizmirene obaveze, nije moguće isporučiti nove porudžbine.

Garancija / usklađenost proizvoda

U skladu sa zakonskim propisima, svi proizvodi podležu upotrebi u roku od 2 godine od dana kupovine. Za proizvode za koje garancija važi duže od 2 godine, kupci dobijaju poseban garantni list, za sve ostale proizvode prava kupca zbog neusaglašenosti/kvara proizvoda mogu se ostvariti uz dokaz o kupovini (priznanicu).

Žalbe

Kupci mogu da prijave reklamacije na e-mail: info@siam.rs

Reklamacije na neisporuku porudžbine u ugovorenom roku kupac treba da podnese odmah po isteku roka određenog za isporuku naručenog proizvoda.

Reklamacije na primljenu količinu, odstupanja u vrsti proizvoda od naručenog, eventualna oštećenja ili kvalitet proizvoda, kupci treba da pošalju što je pre moguće po prijemu pošiljke, odnosno najkasnije u roku od 3 dana od prijema paketa.

Reklamacija mora da sadrži: identifikacione podatke kupca (ime i prezime, e-mail adresu registrovanu prilikom naručivanja), identifikacioni broj narudžbe (broj porudžbine/fakture), kao i detaljan opis reklamacije.

Gimoka pristupa rešavanju svake reklamacije odmah po prijemu, ali u zavisnosti od sadržaja žalbe i potrebe da se ispita više faktora, rok za odgovor na prigovor je 7 dana od dana prijema poslednje informacije za reklamaciju.

Osnovni princip kojim se Siam Cosmetics vodi u rešavanju reklamacija je princip dobrog trgovca koji brine o zadovoljstvu svojih kupaca.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, ukoliko kupac smatra da je njegov prigovor neopravdano odbijen, može pokrenuti postupak za vansudsko rešavanje spora kod organa za rešavanje sporova (posrednika) u kojem učestvuje prodavac. je obavezno. Kupac može pokrenuti postupak preko odgovarajuće službe Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, na sledećoj stranici https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php. Vansudsko rešavanje sporova u skladu sa Zakonom može trajati najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

povraćaj novca

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Siam Cosmetics se obavezuje da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro načini plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca vratiti sredstva na račun korisnika kartice.

U slučaju povraćaja novca kupcu koji je porudžbinu platio u gotovini prilikom isporuke ili uplatom na račun prodavca, Gimoka će vratiti novac uplatom na tekući račun koji je kupac obezbedio, u najkraćem mogućem roku, u razumnom roku. vreme, a najkasnije u roku od 7 dana.

  • Pravila o privatnosti

Zaštita privatnosti kupaca
Prikupljanje, obrada i čuvanje podataka o kupcima vrši se u skladu sa važećom zakonskom regulativom (Zakon o zaštiti podataka o ličnosti). Prilikom registracije kupaca moraju se uneti samo neophodni, osnovni podaci o klijentima i podaci neophodni za uspešno sprovođenje naše usluge. Dodatne podatke potrebne za bolje informisanje kupaca i kreiranje posebnih, prilagođenih ponuda kupci opciono unose. Korisnici mogu u bilo kom trenutku da izmene ili obrišu neke od podataka koje su uneli ili da zahtevaju brisanje svih ličnih podataka koje su uneli i koji se čuvaju u našem sistemu. Svi podaci o kupcima i porudžbinama se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ovi podaci potrebni za obavljanje posla. Svi zaposleni, kao i poslovni partneri kojima su ovi podaci dostupni zbog obavljanja posla, odgovorni su za poštovanje principa zaštite privatnosti.
Prilikom unosa podataka o platnim karticama, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenom (šifrovanom) obliku korišćenjem SSL protokola i PKI sistema, kao najsavremenije kriptografske tehnologije. Tako da se ceo proces plaćanja obavlja na sajtu banke. Informacije o platnoj kartici nisu dostupne našem sistemu ni u jednom trenutku.
Odgovorno lice za zaštitu podataka o kupcima je Tatiana Mozhilovskaia
Kontakt:
info@siam.rs
0 63 7547 494 (WhatsApp,Telegram)

  • Politika vraćanja i refundiranja

Žalbe
Kupci mogu da prijave reklamacije na e-mail: info@siam.rs

Reklamacije na neisporuku porudžbine u ugovorenom roku kupac treba da podnese odmah po isteku roka određenog za isporuku naručenog proizvoda.

Reklamacije na primljenu količinu, odstupanja u vrsti proizvoda od naručenog, eventualna oštećenja ili kvalitet proizvoda, kupci treba da pošalju što je pre moguće po prijemu pošiljke, odnosno najkasnije u roku od 3 dana od prijema paketa.

Reklamacija mora da sadrži: identifikacione podatke kupca (ime i prezime, e-mail adresu registrovanu prilikom naručivanja), identifikacioni broj narudžbe (broj porudžbine/fakture), kao i detaljan opis reklamacije.

Siam Cosmetics pristupa rešavanju svake reklamacije odmah po prijemu, ali u zavisnosti od sadržaja žalbe i potrebe da se ispita više faktora, rok za odgovor na prigovor je 7 dana od dana prijema poslednje informacije za reklamaciju.

Osnovni princip kojim se hiper vodi u rešavanju reklamacija je princip dobrog trgovca koji brine o zadovoljstvu svojih kupaca.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, ukoliko kupac smatra da je njegov prigovor neopravdano odbijen, može pokrenuti postupak za vansudsko rešavanje spora kod organa za rešavanje sporova (posrednika) u kojem učestvuje prodavac. je obavezno. Kupac može pokrenuti postupak preko odgovarajuće službe Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, na sledećoj stranici https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php. Vansudsko rešavanje sporova u skladu sa Zakonom može trajati najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

povraćaj novca
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Siam Cosmetics je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro načini plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca izvršiti refundaciju sredstava na račun korisnika kartice.

U slučaju povraćaja novca kupcu koji je porudžbinu platio u gotovini prilikom isporuke ili uplatom na račun prodavca, Siam Cosmetics će refundirati novac uplatom na tekući račun koji je obezbedio kupac.

  • Politika isporuke

Način isporuke
Dostavljamo pakete u sva mesta u Srbiji kurirskim službama.

1. Redovna dostava: Cena dostave je 350 dinara za kompletnu kupovinu/pošiljku.

Cena od 350 dinara primenjuje se za bilo koju veličinu/težinu pošiljke, za sva mesta u Srbiji i obračunava se prilikom potvrde porudžbine, tako da je ukupan iznos na računu koji vidite prilikom potvrđivanja porudžbine iznos koji plaćate. Troškovi dostave se dodaju na iznos kupovine a faktura se plaća u ukupnom iznosu na jedan od načina koji izaberete (ukupan iznos karticom – onlajn, ukupan iznos gotovinom pri preuzimanju ili ukupan iznos uplatom na račun) i postoje nema dodatnih uplata koje nisu prikazane na specifikaciji koje ćete dobiti na e-mail nakon potvrde porudžbine.

2. Besplatna dostava: Besplatna isporuka za celu kupovinu se zarađuje kupovinom bilo kog proizvoda koji zarađuje besplatnu dostavu. Nudimo proizvode koje obično i često koristite i možete ih pronaći ovde: Proizvodi koji donose besplatnu dostavu


Maksimalno vreme isporuke u skladu sa zakonskom regulativom je 30 dana, međutim za većinu proizvoda uobičajeno vreme isporuke je od 1 do 7 radnih dana od potvrde porudžbine. Procenjeno vreme isporuke je naznačeno za svaki proizvod na stranici proizvoda, a procenjeno vreme isporuke cele pošiljke je jednako najdužem roku isporuke pojedinačnih proizvoda u pošiljci. Ukoliko vam je potrebna dodatna potvrda datuma isporuke ili želite da odložite isporuku, kontaktirajte nas na e-mail: info@siam.rs

Isporuke se obično vrše između 8 i 16 časova. u skladu sa rasporedom kurirske službe, pa je potrebno uneti adresu na kojoj je moguće primiti pošiljku u tom periodu, kao i tačan kontakt telefon na kome je dostupno lice koje će primiti pošiljku.